„Creativity Lab“ finalas Tauragėje: šešios moksleivių idėjos miestui

Rugsėjo mėnesį Vytauto Didžiojo universiteto Verslo praktikų centro (VPC) įgyvendintas „Creativity Lab“ projektas, skirtas Tauragės moksleiviams, gruodžio 5 dieną skelbė finalą. Savo idėjas pristatė šešios komandos, kurios visą projekto laiką sprendė Tauragės bendruomenių namų pateiktą iššūkį „Kaip efektyviai išnaudoti Tauragės bendruomenių namų patalpas, siekiant paskatinti miestiečių bendruomeniškumą ir veiklumą?“. 

Pristatymus vertino komisija, kurią sudarė Verslo praktikų centro (VPC) atstovai, Tauragės rajono savivaldybės meras Sigitas Mičiulis, mero patarėjas Dovydas Kaminskas ir Tauragės bendruomenių namų projektų vadovė Asta Kondrotienė. Geriausiai įvertinta idėja, pelniusi VPC skatinamąją premiją – „Pasivaikščiojimas smegenų skersgatviais“. Tai – psichologiniai užsiėmimai, skirti skatinti įvairių amžiaus grupių savianalizę, padedantys ugdyti emocinį intelektą. Komisija vieningai nutarė kad tokių į savianalizę nukreiptų užsiėmimų Tauragėje trūksta, todėl idėją būtina įgyvendinti. Įvertintos ir kitos idėjos, savivaldybės atstovai aptarė kiekvienos jų finansavimo galimybes, numatė artimiausius žingsnius link projektų įgyvendinimo.

„Nepaprastai džiaugiamės šio projekto rezultatais – ne tik išradingomis idėjomis, kurios, tikime, padedant Tauragės rajono savivaldybei bus realizuotos, bet ir pačių moksleivių pokyčiu. Čia atėjęs dalyvis nueina ilgą, sudėtingą ir dažnai visas komforto zonas kertantį kelią, todėl skaičiais neišmatuojama šio projekto nauda yra ne ką mažiau vertingesnė. Esame dėkingi Tauragės rajono savivaldybei, inicijavusiai „Creativity Lab“ ir nekantraujame sugrįžti kitą sezoną. Taip pat, planuojame panašaus formato moksleivių verslumo ugdymo projektus diegti ir kituose Lietuvos rajonuose,“ – pasakoja „Creativity Lab“ koordinatorė, VPC projektų vadovė Indrė Lukauskaitė.

Projekto „Creativity Lab“ tikslas – ugdyti moksleivių verslumo kompetencijas, skatinti verslo atstovų bei jaunimo bendradarbiavimą, skatinti Tauragės bendruomeniškumą bei moksleivių veiklumą. Projekte dalyvavo 40 moksleivių iš „Versmės“, „Žalgirių“, Skaudvilės ir Žygaičių gimnazijų, kuriuos konsultavo VPC mentoriai bei padėjo koordinatoriais tapę šio projekto alumni. Moksleiviai iššūkius sprendė pasitelkdami „Design thinking“, „Strategyzer“, „Method Kit“ ir „Lego Serious Play“ metodikas.