Pirmą kartą prekybos centrų lentynose – VPC studentų idėjos

Lietuvoje ir Europoje gerai pažįstamos įmonės „Vičiūnų grupės“ pateiktas iššūkis atnaujinti „Go 4 pizza“ produktų linijos pakuotes Vytauto Didžiojo Universiteto VDU Verslo praktikų centro studentų neišgąsdino. Naujų picų pakuočių dizainą pusmetį kūrusi studentų komanda savo darbus jau gali išvysti ne tik Lietuvos, bet ir įvairių pasaulio šalių prekybos centruose.

Iššūkį priėmusi komanda – psichologijos, teisės, biotechnologijų, marketingo vadybos studentai -džiaugiasi pusmetį grynintos idėjos darbo vaisiais. „Smagu, kad tokia didelė įmonė kaip „Vičiūnai grupė” kreipiasi ne į profesionalius dizainerius ar marketingo specialistus. Nors ir nesame profesionalai, bet sutelkę skirtingas patirtis, žinias bei mokymų centre naudojamas metodikas, leidusias į užduotį pažvelgti kūrybiškiai, pasiekėme geriausią rezultatą. „Ar gali būti reikšmingesnių įvertinimų nei įgyvendintos idėjos?”- rezultatu džiaugiasi kūrybinėje grupėje dirbęs psichologijos studentas Vitoldas Čebatorius.

Studentų sukurtų picų pakuočių pagrindinis akcentas – herojus iš tam tikro regiono, atspindintis konkretų picos skonį. Herojus perteikia ir skleidžia nuotaiką, perkeldamas mus į tam tikrą regioną – Havajus, Meksiką ar Italiją. Vizualinis pateikimas taip pat originalus – jam pasitelktos nuotraukos, kurios yra tarsi ranka tapyti piešiniai.

Vilma Stankevičienė, „Vičiūnų grupės“ produktų vystymo vadovė, tikina, kad vien gero produkto šiomis dienomis turėti nebeužtenka. „Pakuotė yra labai svarbus rinkodaros įrankis, padedantis atkreipti dėmesį, parduoti naują produktą ir sukurti jo paklausą. „Vičiūnai“ dirba 60 pasaulio rinkų, o tarptautiniame maisto gamybos versle privalu nuolat sekti naujausias tendencijas ir į tai atsižvelgiant kurti ar tobulinant ne tik pačius gaminius, bet ir jų pakuotes. Su VDU Verslo praktikų centro studentais bendradarbiaujame jau ne vienerius metus, todėl žinome, kad į mūsų pateiktas užduotis žiūrima itin profesionaliai ir nuosekliai – pradedant mūsų klientų apklausomis, baigiant pasaulyje pripažintų metodikų kūrybišku panaudojimu visame darbo procese. Kaip matote, rezultatu tikrai nenusivylėme“, – pasakoja Vilma Stankevičienė.

Studentų darbo sėkmę lėmė ir Vytauto Didžiojo universiteto studijų aplinka. Ši aukštoji mokykla, kurioje vadovaujamasi artes liberales studijų principais, daug dėmesio skiria visapusiškos, laisvos asmenybės ugdymui, humanistinių vertybių, kūrybinių sumanymų ir kitokios novatoriškos atviros veiklos skatinimui, palaikymui ir populiarinimui. Šiame universitete įsikūręs VDU Verslo praktikų centras suteikia studentams praktinės patirties dirbant su realiais įmonių pateiktais atvejais bei padeda įgyvendinti jų inicijuojamus projektus ar kitus kūrybinius sumanymus.

VDU Verslo praktikų centras yra verslumo ugdymo lyderis Lietuvoje, o šiais metais Europos Verslininkystės skatinimo apdovanojimuose, nominacijoje „Investicijos į verslumo įgūdžius” „Verslumo akademijos” projektas išrinktas vienu iš trijų geriausių Europos žemyne. Bendradarbiaudamas su visais Lietuvos universitetais bei daugiau nei 60 Lietuvos ir tarptautinių kompanijų, VDU Verslo praktikų centras sprendžia verslo įmonių iššūkius, rengia metodikų mokymus, kūrybinius užsiėmimus bei organizuoja išmaniųjų praktikų mokymus ne tik universitete, bet ir visoje Lietuvoje.

Idėją realizavę VDU studentai: Vitoldas Čebatorius (psichologija), Karolina Šachverdijevaitė (teisė), Gabrielė Butkevičiūtė (biotechnologijos), Agnė Vabalaitė (marketingo vadyba) ir Arūnas Grigėnas (biotechnologijos).